Kontakt do Reklamacji: Pacjenci mogą zgłaszać reklamacje dotyczące świadczonych usług za pomocą poczty elektronicznej na adres: reklamacje@badaniasklep.pl.

Informacje Wymagane w Reklamacji: Reklamacja powinna zawierać:

Termin Rozpatrzenia Reklamacji: Właściciel ustosunkuje się do reklamacji Pacjenta w terminie 14 dni od daty jej otrzymania. Odpowiedź na reklamację zostanie przesłana na adres e-mail podany przez Pacjenta

Brak Dodatkowej Gwarancji: Właściciel nie udziela odrębnej gwarancji na oferowane usługi, jak również nie świadczy usług posprzedażowych.

Rozpatrzenie Reklamacji: Właściciel zobowiązuje się do rozpatrywania reklamacji i spełniania roszczeń za usługi świadczone w ramach realizacji badań w laboratorium badawczym na zasadach wskazanych powyżej.

Informacje Dodatkowe: Pacjent ma prawo do dochodzenia roszczeń przewidzianych w kodeksie cywilnym oraz innych obowiązujących przepisach prawa w przypadku stwierdzenia wadliwości usług świadczonych przez Właściciela.

X

Zaloguj się

Kontakt

badaniasklep@kontakt.pl

Mój koszyk
Twój koszyk jest pusty.

Wygląda na to, że nie dokonałeś jeszcze wyboru.